PageRank. Co to jest PR?

PageRank

PageRank to wskaźnik używany przez wyszukiwarkę google do oceny ważności danej witryny. Głównym czynnikiem na podstawie, którego jest generowana ocena to ilość i jakość linków prowadzących do danego serwisu.

Algorytm opracowany został przez założycieli firmy Google Larry'ego Page'a i Sergeya Brina jeszcze podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku.

Na dzień dzisiejszy nie ma większego znaczenia dla pozycji w wynikach wyszukiwania. Można go sprawdzić na wielu niezależnych serwisach lub poprzez specjalny google toolbar instalowany do przeglądarek internetowych.
Słownik pojęć SEO

Katalog stron
Spis stron internetowych pogrupowanych w kategorie tematyczne zawierający ...

Google AdWords
Co to jest Google AdWords? Samodzielne tworzenie reklam. Reklama tworzona ...

PageRank
PageRank to wskaźnik używany przez wyszukiwarkę google do ...

Presell Pages
Jest to jeden ze sposobów na pozyskiwanie wartościowych ...

Zaplecze SEO
Zaplecze do pozycjonowania jest zbiorem stron internetowych, które ...
Jak zwiększyć PR strony? Znaczenie PageRank. Algorytm PR.    Copyright © 2007 TopTop.pl